Spar tid og penge med god IT-support

Mange firmaer vil gerne spare IT-support væk, da de tænker, at det sparer dem penge på sigt. Det er dog ofte ikke resultatet.

Et firma uden IT-support vil ofte bruge meget lang til på at forsøge at løse IT-problemer, som IT support kunne løse hurtigt og effektivt. Ja, måske kan man søge online og finde en løsning på de små ting, men en ekspert kan det hele, og de kan det hurtigt.

Flow i dagligdagen

Med IT-support som kan ringes til, så snart noget driller, så sparer du og dine medarbejdere tid og frustrationer. De professionelle er eksperter, og de kan hurtigt spotte problemer og deres løsninger. De kan også ofte optimere dine IT-løsninger, så du sparer tid og penge her på sigt. 

Men en professionel i ryggen er du også sikker på, at du og dine medarbejdere ikke laver rod i systemerne, når I prøver at fikse ting.

Med IT-support får I flow i hverdagen, da I altid kan få den hjælp, I mangler, når I mangler den.

Hvilken slags support?

Er I et mindre firma, kan det være smart at hyre IT-support udefra. De skal ikke lønnes for fuld tid, men de står klar til at hjælpe med relativt kort varsel. Det kan være over telefon eller fysisk, med større problemer. 

Hvis I arbejder med med IT og er et større firma, så kan det være smart at hyre en eller flere til IT-support, som kommer ind et par gange om ugen, eller som er der fast. 

Det er træls at skulle vente to dage på en løsning, når man er midt i en vigtigt projekt, som går i stå, fordi teknikken driller. Har I IT-support fysisk, fast på kontoret, så kan I hurtigt komme videre med små og store projekter. Det er effektivt, og det sparer ofte både tid og penge i det lange løb, så god IT-support er godt givet ud i længden. Det er bare med at finde ud af, hvad jeres behov som firma er. I kan altid tilpasse det senere og ansætte flere, hvis virksomheden vækster, og I har brug for mere hjælp og support i hverdagen.